DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Humanities Sciences

Volume: 11 Issue: 3, 7/14/16

Year: 2016

Articles

 

1. REKLAM VAADLERİNİN “RASYONALİZM”DEN “OPTİMİZM”E GEÇİŞİNDE MUTLULUK OLGUSUNUN ROLÜ: MUTLULUK ÇEKİCİLİKLİ REKLAMLARDAN ELDE EDİLEN DOYUMLARA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Cihan Becan

Page : 152-171
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. TÜRKİYE’DE MİLLİYETÇİ MİZAH ÖRNEĞİ: ÇAYLAK DERGİSİ

Haluk Ölçekci

Page : 172-188
Add To My Library
Create Research
PDF

 

3. BİR HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETİ OLARAK HÜKÜMETİN KAMUYU BİLGİLENDİRMESİNDE HÜKÜMET PROGRAMLARI “AK PARTİ HÜKÜMETLERİ ÖRNEĞİ”

Kazim Özkan Ertürk

Page : 189-202
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI MERKEZ VE TAŞRA TEŞKİLATININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Hakan Aydın

Page : 203-212
Add To My Library
Create Research
PDF
  • Issue Files
    • CONTENTS
    • COVER
       
  • Archive
    • Volume: 11 Issue: 1, 1/10/16
    • Volume: 11 Issue: 2, 4/8/16
    • Volume: 11 Issue: 3, 7/14/16
    • Volume: 11 Issue: 4, 10/18/16
    • Volume: 12 Issue: 1, 1/4/17